niedziela, 7 października 2012

Makijaż inspirowany zachodem słońca

Witajcie !

Chciałam przedstawić makijaż inspirowany letnim zachodem słońca z użyciem paletki Beauties Factory.

1. Zaczęłam od nałożenia baz pod cienie.
2. Potem nałożyłam jasny pomarańczowy cień.
3. Następnie użyłam malinowego cienia.
4.W kąciku oka i nad załamaniem użyłam żółtego cienia.5.Od drugiego kącika oka pociągnęłam fioletowym cieniem tuż do brwi i dolna powiekę podkreśliłam białym cieniem.
6. Wytuszowałam rzęsy poprawiłam brwi i gotowe.



Kosmetyki użyte w makijażu:
- utrwalająca baza pod cienie Essence I <3 STAGE
- baza/cień Avon Colour trend HALLO
- paleta cieni Avon true colour electric purple
- tusz Avon SuperSHOCK max black




Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu