środa, 25 września 2013

Granatowy makijaż na jesienną pogodę

Witajcie!

Po rocznej przerwie,wróciłam  :) Za oknem ciemno, chmury na niebie i to stało się inspiracją do tego makijażu. 

1. Oko bez makijażu.
2. W wewnętrznym kąciku oka nałożyłam cień Catrice 060, troszkę dalej użyłam cienia z paletki Avon awakening.
3.Dalej nałożyłam cień Catrice C03.
4.Następnie podkreśliłam zewnętrzny kącik oka cieniem z paletki Beauties factory i paletki Avon golden twilight.
5. Poźniej nałożyłam beżowy cień z paletki Beauties factory i cień z Essence 59.
6. Na końcu podkreśliłam brwi cieniem i kredką a ,także pomalowałam rzęsy tuszem z Lovely-mój hit.



Kosmetyki użyte w makijażu:
- utrwalająca baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-paletki cieni Avon awakening,golden twilight
-tusz do rzęs Lovely Pump Up
-kredkę do stylizacji brwi Essence 04 blonde
-paletkę cienie Beauties Factory
-cienie z Catrice C03 i 060
-cień z Essence 59


Pędzle:
-Essence do nakładania cieni i do rozcierania 
-dwustronny pędzelek z H&M
-Makeup Factory 26927



Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu