sobota, 26 października 2013

Błękit nieba

Witajcie!

Do wykonania  dzisiejszego makijażu zainspirowało mnie dzisiejsze błękitne niebo.

1.Oko z bazą.
2. Na ruchomą powiekę nałożyłam jasno różowy cień z paletki Beauties Factory.
3.Następnie kącik pomalowałam lazurowo błękitnym cieniem z paletki Avon awakening.
4.Dodałam jasno niebieski cień z paletki Avon arctic goddess i zaczęłam podkreślać w literę V kącik zewnętrzny oka cieniem INK z paletki Sleek'a.
5. Dokończyłam cieniować oko niebieskim cieniem i zaznaczyłam nim także dolną powiekę.
6.Pod brwiami nałożyłam cień Sleek'a- Dune, pomalowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.




Kosmetyki użyte w makijażu:

- utrwalająca baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-cienie z paletki Sleek'a Ultra Mttes V2 - INK, Dune
-paletki cieni Avon awakening, arctic goddess
-tusz do rzęs Lovely Pump Up
-cienie z paletki Beauties Factory



Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)



2 komentarze:

  1. jak dlamnie mogłu by być troszkę bardziej roztarte by nie było tak mocnego przejscia z ciemnego cienia i od razu gole cialo pod brwiami ! ale reszta ok :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu