czwartek, 24 października 2013

Złoto słońca

Witajcie!

Słońce na zewnątrz zainspirowało mnie do zrobienia iskrzącego się w złotych kolorach makijażu.

1.Oko z bazą do cieni
2.Wewnętrzny kącik oka pomalowałam cieniem z paletki Sleek'a Dune.
3.Zewnętrzny kącik zaznaczyłam cieniem Sleeka'a Maple.
4. Dodatkowo dodałam także w zewnętrznym kąciku brązowy cień z paletki Mua.
5.Przy wewnętrznym kąciku dodałam złoty cień z plaetki Mua.
6. Pod brwiami nałożyłam cień Sleek'a- Dune, pomalowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.



Kosmetyki użyte w makijażu:

- utrwalająca baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-cienie z paletki Sleek'a Ultra Mttes V2 - Maple, Dune
-paletka cieni MUA eXtreme Metallics Show Stopper
-tusz do rzęs Lovely Pump Up


Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu