wtorek, 19 listopada 2013

Aqua pop

Witajcie!

Dzisiaj zaprezentuje makijaż z moim nowym nabytkiem- 
kredką do oczu Superschock Aqua Pop.

1.Naturalne oko
2.Nałożyłam baze pod cienie a do tego dodałam cień Inglota 116R.
3.Narysowałam kreskę kredką Avon Superschock Aqua Pop.
4.Od wewnętrznego kącika do połowy powieki nałożyłam czarny cień Sleek'a Noir.
5.Na ruchomej powiece dodałam także niebieski cień z paletki MUA.
6. Wytuszowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.



Kosmetyki użyte w makijażu:

- utrwalająca baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-cień z paletki Sleek'a Ultra Mttes V2 - Noir
-niebieski cień z paletki MUA
-cienie Inglot 116R
-kredka Avon SuperShock Aqua Pop
-tusz do rzęs Lovely Pump.



Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne makijaże oka sobie robisz . Bardzo mi się podobają i zapraszam do mnie http://sempresorrindo14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu