poniedziałek, 4 listopada 2013

Kolory jesieni

Witajcie
Dzisiaj zaprezentuje makijaż w brązach-kolorach jesieni szczególnie spadających gęsto liści :)

1.Naturalne oko
2. Oko z bazą
3.Na prawie całej powiece roztarłam cień z paletki Sleek'a Paper Bag.
4.Następnie na ruchomą powiekę nałożyłam cień z Essence copper island 59.
5.Na środku ruchomej powieki użyłam bordowy cień z Sleek'a Maple, dodatkowo dodałam jeszcze raz cień z  Sleek'a Paper Bag w zewnętrznej części oka.
6.Na koniec pomalowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.


Kosmetyki użyte w makijażu:

- utrwalająca baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-cienie z paletki Sleek'a Ultra Mttes V2 - Maple,Paper Bag
-cień Essence copper island 59.
-tusz do rzęs Lovely Pump



Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście bardzo ładny i jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny brąz!

    Trafiłam tutaj z Vinted ;) Pozdrawiam i zapraszam!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu