czwartek, 14 listopada 2013

Smokey eye

Witajcie.
Dzisiaj przygotowałam szybki i prosty smokey eye.

1.Oko z bazą.
2. Na ruchomą część po lewej stronie narysowałam kreskę kredką Avon SuperShock flash i lekko ją rozstarłam palcami.
3.W zewnętrznym kąciku dodałam szary cień z paletki Sleek'a ciągnąć go ku wewnętrznym kąciku.
4.Czarnym cieniem z paletki Sleek'a zrobiłam to samo co w punkcie 3 by pogłębić kolor.
5.Dodatkowo dołożyłam cień Pierre Rene 128 by nadać blasku.
6.Na koniec pomalowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.



Kosmetyki użyte w makijażu:

- utrwalająca baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-cienie z paletki Sleek'a Ultra Mttes V2 - Noir, Thunder
-cień Pierre Rene 128
-kredką Avon SuperShock flash
-tusz do rzęs Lovely Pump.



Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

1 komentarz:

  1. taki prosty że się męcze i męcze i nie wychodzi ;(
    pięęęęknyyy <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu