sobota, 2 listopada 2013

Zieleń na zielonych oczach

Witajcie!
Dzisiaj zaprezentuje zielony makijaż na moich zielonych oczach :)

1.Naturalne oko
2. Oko z bazą
3.Na ruchomą powiekę w wewnętrznym kąciku nałożyłam cień Essence.
4.Następnie zewnętrzny kącik zaznaczyłam cieniem z paletki Sleek'a Orbit.
5. Całość domalowałam dodatkowo cieniem Sleek'a Fern.
6.Pod brwiami nałożyłam cień Sleek'a- Dune, pomalowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.

Mimo matowych cieni Sleek'a , makijaż jest lekko połyskujący ze względu na początkowy iskrzący się cień z Essence.



No i mała dygresja. Jestem zakochana w paletce Sleek'a nie mówiąc już o tym,że od dawna o niej marzyłam to zaskoczyło mnie jak długo cienie utrzymują się na powiece z zwykła bazą z Essence. Malowałam się około godziny 16:00, wieczorem przed kąpielą jak zwyklę zamierzałam zmyć resztki makijażu a tu niespodzianka prawie w całości został taki przez ponad 7h. Byłam naprawdę zdziwiona szczególnie tym,że głębia koloru została ta sama :)




Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu