sobota, 28 grudnia 2013

Elfi makijaż

Witajcie!
Ochłonąwszy po świątecznym zamieszaniu w końcu dosiadłam się do makijażu. Niestety do tego wszystkiego naturalne światło nie pomaga w robieniu zdjęć. Ale dość marudzenia dzisiaj makijaż zainspirowany kolorami elfa :)

1.Naturalne oko
2.Oko z bazą pod cieni


3. Na ruchomą powiekę nałożyłam jasny cień.
4.Nieruchomą powiekę zaznaczyłam jasnym zielonym cieniem.


5. W wewnętrznym kąciku ruchomej części dodałam pomarańczowo-czerwony cień.
6. Pod zielonym cieniem nałożyłam czarny.


7.Na ruchomą powiekę dodatkowo nałożyłam biały cień i eylinerem zrobiłam kreskę (ja i kreska=świętość dlatego szału z nią nie ma:)
8.Wytuszowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.

Gotowe! Dzięki za uwagę!

4 komentarze:

  1. piękny <3 a skoro jest instrukcja krok po kroku to spóbuję go wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez uwazam i juz to chyba mowilam, ze gdybys blendowala to Twoje makijaze duzo by zyskaly:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy można liczyć na recenzję au naturel sleeka? ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu