niedziela, 15 grudnia 2013

I propozycja makijażu na sylwestra! + Bonus

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię I propozycję makijażu na sylwestra. Do dzieła!

1.Oko z nałożoną bazą pod cienie.
2.Następnie na ruchomą powiekę zaaplikowałam jasny cielisty cień.


3.Później zewnętrzną częśc ruchomej powieki nakładam iskrzący granatowy cień.
4.Czarnym cieniem uwydatniłam zewnętrzny kącik oka.


5.Na wewnętrzny kącik nałożyłam jasno niebieski perłowy cień.
6.Tam gdzie nałożyłam czarny cień dodałam brokat.



7.8. Środek ruchomej powieki zaznaczyłam niebieskim dobrze na pigmentowanym iskrzącym się cieniem obszar pod brwiami zaakcentowałam jasnym cieniem. Wytuszowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.



Bonus :)
W chwili nudy nałożyłam na ruchomą powiekę cień Essence 30 happy hour.
Myślę,że też wygląda to ciekawie, o to efekt:



Dzięki za uwagę!  Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

6 komentarzy:

  1. piękny makijaż, bardzo ładne przejścia :) szkoda, że nie dałaś zdjęcia całej twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne przejścia :) Ja bym tylko zaznaczała też dolną powiekę i mocniej rozblendowała cienie ze skórą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie właśnie , wstawiaj zdjęcia całej twarzy bo jesteś na prawdę ładna i wyglądałoby to jeszcze lepiej! :)

      Usuń
    2. Może kiedyś się odważę :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu