poniedziałek, 30 grudnia 2013

II propozycja makijażu sylwestrowego

Witajcie!
Dzisiaj przedstawię wam moją drugą propozycję makijażu sylwestrowego,  Na moje nieszczęście światło dzienne zrobiło psikus i od połowy mój aparat nie łapał kolorów tak dobrze. 
Zapraszam!

1.Naturalne oko
2.Oko z bazą


3.Na ruchomą powiekę nakładam kredkę w kolorze fioletu z mieniącymi się drobinkami.
4.Następnie zaznaczam te same miejsce fioletowym cieniem.



5.Dokładam czarny cień.
6. Dorysowuję kreskę z ogonkiem.


7.Zaznaczam brwi,tuszuję rzęsy i  maluję cielistą kredkę dolną linie wodną. Gotowe!
Myślę,że idealnie pasowałyby tutaj sztuczne rzęsy.


By lepiej oddać kolory makijażu nagrałam krótki filmik :) Zapraszam do oglądania w HD.




Ps. Co do mojego blendowania, ciągle się uczę, zamówiłam nowy pędzel mam nadzieję,że będzie lepiej w przyszłości. Na razie prezentuję to co potrafię, wiec jeśli kogoś bardzo to razi w oczy to niech opuści mojego bloga zapraszam za jakiś czas mam nadzieję,że wtedy zadowolę waszą estetykę :)




1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu