niedziela, 15 grudnia 2013

Ja i moja powieka

Witajcie!

Dzisiaj przedstawię wam moje "płótno" coś na czym muszę "pracować" :) Moje oczy są nieduże, mam opadającą powiekę i nisko osadzone kości dzięki czemu mam małe pole do popisu. Gdy się uśmiecham to ledwo można ujrzeć powiekę. Do tego wszystkiego mam krótkie jasne rzęsy i noszę okulary,więc moja oczyska nie są prawie w ogóle widoczne bez makijażu. Rzadko też podkreślam dolną powiekę, nie nabrałam jeszcze w tym dobrej wprawy, czasem podkreślenie robi mi z tego wałek tłuszczu :) Mam też problem z wytuszowaniem dolnej powieki,często nie podoba mi się ten efekt i nie robię tego wcale. To samo tyczy się malowania kresek,często gdy ją sobie pomaluję zasłania mi pół oka. Dlatego przez te wszystkie problemy zaczęłam podkreślać swoje oczy makijażem by stały się w końcu widoczne. Nie jest cudownie ale zawsze mogło być gorzej. Dodam kilka zdjęć ukazujących rzeczy o których wyżej pisałam.

1.Te zdjęcie najlepiej ukazuje moje oko bez uśmiechu i robienia miny zdziwienia by było widać makijaż :)


2. To samo co wyżej+ dodatkowa "zasłona" w postaci okularów.






3.Porównanie oka w drugich okularach w normalnej pozycji i "naciągnietej".


4. I na koniec oko z makijażem w jakże szczerym uśmiechu :)





Czy wy też macie takie problemy? Jak tak to jak sobie z nimi radzicie? 
Jak zawsze czekam na cenne rady i porady w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Ja też nie mam łatwych powiek;) Obserwuję i zapraszam do siebie;)
    www.zawula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci efektów, bo to jest jeden z najtrudniejszych kształtów oka do malowania... Też chciałabym mieć większą i bardziej widoczną powiekę ruchomą, ale cóż... mamy co mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. stąd nazwa karaooka ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu