sobota, 7 grudnia 2013

Kolory ziemi

Witajcie!

Dzisiaj zaprezentuję makijaż w kolorach ziemi. :)

1.Naturalne oko
2.Oko z bazą
3.Na ruchomą część oka nałożyłam żółty cień.
4.Załamanie podkreśliłam matowym brązowym cieniem.
5. Dodałam czarny cień.
6.Jeszcze bardziej wzmocniłam czerń i drugim brązowym cieniem zaznaczyłam nieruchomą powiekę. Pomalowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi.



Kosmetyki których użyłam w robieniu makijażu:
- baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-cień z paletki Avon awekening
-cienie z paletki Avon mocha latte
-cień z paletki Sleek'a Ultra Mttes V2 - Noir
-tusz do rzęs Lovely Pump.


Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się przejścia pomiędzy poszczególnymi cieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie roztarte cienie! Jakich używasz pędzelków? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten efekt ;) Muszę spróbować, choć z innym tuszem :D mam długie rzęsy, a jeden już udało mi się sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu