wtorek, 17 grudnia 2013

Magiczne trio

Witajcie!

Dzisiaj zaprezentuje wam makijaż w trzech kolorach- fioletowym,cielistym i czarnym.


1.Oko z nałożoną bazą pod cienie.
2.Następnie na ruchomą powiekę zaaplikowałam jasny cielisty cień.


3.Nad ruchomą powieką nałożyłam fioletowy cień.
4.W zewnętrznym kąciku dodałam czarny cień.

5.Dolną powiekę także podkreśliłam czarnym cieniem
6.Na koniec wytuszowałam rzęsy i zaakcentowałam brwi.


Kosmetyki których użyłam do zrobienia makijażu:

1.Baza pod cienie Essence I <3 STAGE
2. Trio cieni Inglot 101r
3.Cień Sleek'a Highness
4.Cień Inglot 61
5.Cień Sleek'a Noir
6.Tusz do rzęs Lovely Pump.



Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Pomysł na makijaż całkiem fajny, jednak brakuje tu ewidentnie roztarcia cieni. Ćwicz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne połączenie, mam ochotę wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Też obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Baza naprawdę pomaga? W sumie ja nigdy nie używałam, ale i mało cieniami oczy maluję... Sama już nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu