środa, 18 grudnia 2013

Maniaczka Sleek'a

Witajcie!

Chociaż miałam dopiero jedną paletkę Sleek'a już od dawna pragnęłam by moja kolekcja powiększyła się o kolejne. Wiedziałam jedno,że po wypróbowaniu Sleek i-Divine in Ultra Matte V2 moja przygoda z tymi cieniami na pewno szybko się nie skończy dlatego trochę wcześnie zrobiłam sobie prezent pod choinkę :)  Kupiłam dwie paletki: Sleek Divine Circus i Sleek i-Divine Au Naturel.  Pierwsza odeszła chyba trochę w zapomnienie za to druga ciągle jest na topie. Jestem podekscytowana i już nie mogę się doczekać kiedy coś nimi zmaluję ! .Na razie leżą grzecznie i czekają na odpowiedni moment. (Paczka doszła do mnie parę godzin temu już po zmroku a wolę zobaczyć jak wyglądają w naturalnym świetle) Już niedługo wyczekujcie nowych makijażu na blogu!


Czy jesteście Sleekomaniaczkami? Ile paletek macie? Sprawują się wam? 
Które paletki polecacie a które odradzacie?

Czekam na wasze odpowiedzi :) 



14 komentarzy:

  1. Kuszą mnie te paletki, bo kolory są naprawdę rewelacja zwłaszcza z paletki au naturel. Jednak na razie postanowiłam zużyć cienie, które mam i jak mi się znudzą zainwestuję w taką paletkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoich się pozbyłam zostały mi ulubione. wolę jednak mniej osypujące się cienie

    OdpowiedzUsuń
  3. w mojej kosmetyce też znajduje się au naturel ;) jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczywiście się czaję na oh so special, ale jakoś mi chodzi zamówienie ;) au naturel też wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic z tej firmy, ale słyszałam same dobre słowa! Obserwuję. http://ajkstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze w sumie nie miałam takich cieni, ale pewnie dlatego, że cały czas używam jednego koloru :) może czas coś zmienic :) mam nadzieję, że cenowo nie powalają na kolana??:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena to 37,49 często można trafić na jakąs promocję,więc przy dobrych wiatrach około 32zł :) Czyli za jeden cień wychodzi około 2,66 zł :)

      Usuń
  7. Oj, nie znam się na tych paletkach :) Wesolych świąt zyczę ;)
    // Widzę, że masz pasję, ja też, chociaż nieco inną, obserwuję Twój blog i zapraszam na mój :) http://patkostkirubika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Nominowałam cię do Libster Blog Award. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, zapraszam na mojego bloga ;)
    http://diarykama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cały czas zastanawiam się nad tymi cieniami :) osypują się? :)
    http://life-of-shopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy blog !
    Obserwuję :)

    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. posiadam au naturel, ultra mats v2 raz paraguaya. ostatnią dostałam w prezencie i to nie moje kolory. Ultra mats ma problem z niektórymi kolorami-tzn z rozcieraniem. Nr 1 to au naturel, niestety już bardzo poturbowana.
    Zapraszam do siebie http://kosmetycznieinaczej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu