niedziela, 8 grudnia 2013

Morski smokey

Witajcie!

Dzisiaj zaprezentuje smokey z morskim akcentem -kolorem z paletki Sleek'a orbit.

1.Oko z bazą
2.Na ruchomej powiece roztarłam iskrzącą się kredkę w jasnym kolorze.
3.Następnie nałożyłam czarny cień w kształt litery V.
4.Potem w te same miejsce co czarny cień nałożyłam inny w ciemnym morskim kolorze.
5.Ponownie użyłam czarnego cienia w zewnętrznym kąciku oka.
6.Wytuszowałam rzęsy i podkreśliłam brwi.


Kosmetyki których użyłam do zrobienia makijażu:
- baza pod cienie Essence I <3 STAGE
-kredkę Avon SuperShock flash
-cienie z paletki Sleek'a Ultra Mttes V2 - Noir, Orbit
-tusz do rzęs Lovely Pump.


Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. całkiem ładnie to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wycieniowane :-) super. a dolnej powieki nie malujesz :-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko :) Jeszcze nie mam takiej wprawy często wychodzą mi wtedy takie wałki pod oczami a do tego mam krótkie rzęsy, które mi psują ten efekt :/

      Usuń
  3. Gratuluję talentu:) Ja kompletnie nie radzę sobie z ciemnymi cieniami. Za każdym razem funduję sobie efekt pandy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dla mmnie ślicznie wygląda ten makijaż ja niestety nie mam talentu

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz śliczne cienie! Kocham granat :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu