poniedziałek, 16 grudnia 2013

Wspomnienie lata

Witajcie!
Dzisiaj zaprezentuje wam makijaż który przypomina mi lato. Złoty kojarzy mi się z piaskiem na plaży  a morski z kolorem morza.

1.Na oko nałożyłam bazę pod cienie.
2. Następnie powyżej ruchomej powieki zaaplikowałam złoty cień wpadający lekko w zieleń.

3.Kolejno dodałam morski cień w załamaniu oka i w wewnętrznym kąciku metaliczny khaki.
4.Dolną powiekę zaakcentowałam brązowym metalicznym cieniem.

5. Wytuszowałam rzęsy i podkreśliłam brwi.

Kosmetyki których użyłam do zrobienia makijażu:

1.Baza pod cienie Essence I <3 STAGE
2. Cień Essence 52 olive garden
3.Cień Essence 30 happy hour i 42 back to khaki
4.CIeń Pierre Rene (napis się starł )
5. Tusz do rzęs Lovely Pump.


Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)


1 komentarz:

  1. Dla mnie makijaż bardziej jesienny ale każdy ma inne skojarzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu