czwartek, 2 stycznia 2014

Ulubieńcy 2013- kosmetyki do makijażu twarzy

Witajcie!

Dzisiaj Hity 2013! Rok 2013 był przełomowy w mojej przygodzie kosmetyczno-makijażowej wymieniłam używane przeze mnie kosmetyki z Avonu na kosmetyki innych firmy. Kupiłam wiele produktów o których śniłam po nocach i długo na nie polowałam tzn. lepsze pędzle- wybrałam firmę Hakuro, pierwsze paletki Sleek'a i 2 dwa cienie z Inglota. Nie mogę zapomnieć,także o długo marzących mi się podkładach z Bourjouis i Revlona. Strzałem w dziesiątki okazała się także wyprzedaż kosmetyków w Naturze. Znalazłam tam cienie Essence i Catrice w cenach od 2-7zł. Zakupiłam też szczotkę do włosów Tangle Teezer i zaczęłam używać płynu micelarnego Bebeauty. Dla mnie szaleństwo a to dopiero początek :)

*******
Makijaż

Podkład

New Affinitone perfecting + protceting foundation with vitamin E 16 Vanilla Rose/ Maybelline New York

Mój hit pierwszej połowy 2013 roku. Duża gama kolorów znalazłam coś dla siebie- bladolicy. Służył mi bardzo dobrze. W miarę lekki ze średnim kryciem, konsystencja wodnista wielu osobom to przeszkadza mnie aż tak to nie razi. Cena regularna 24,99zł.


ColorStay, Makeup combination/oil skin 110 IVORY/ Revlon

Hit drugiej połowy 2013 roku sprawdził mi się niesamowicie, kolor też przypasował. Trwałośc na bardzo dobrym poziomie tak jak i krycie. Lubię go i ciągle używam.
Cena regularna 60zł. Do kupienia tu.


Puder 

Synergen, Kompakt Puder (Antybakteryjny puder w kompakcie)/ Rossman 

Znany większości, nie mam jakiś problemów z świeceniem się,więc wiele nie wymagam. Mam jeszcze starą wersje w kolorze 01 słyszałam,że ta nowa jest o wiele gorsza.
Cena regularna 8,99zł


Bronzer


Smooth Minerals Powder Foundation medium beige / Avon

Bronzer,który jest podkładem. Moja mama kupiła go za grosze w ofercie netto z Avonu, a bo może się da komuś na prezent. I tak został u mnie, jest ciemny jak na podkład, więc nałożyłam go na policzki i już tak go używam do dziś.. Dobrze się rozciera, jest matowy narazie nie przymierzam się do kupna innego.
Cena regularna 50zł.


Korektor pod oczy


Perfect Cover Korektor maskujący korektor w płynie 1/ Bell

Kupiłam go w Biedronce za grosze i nie żaluję! Jest jasny, po czasie ciemnieje jednak nie mam z tym problemu a wręcz idealnie się do mnie dopasowuję. Dobrze kryję cienie, nie podkreśla bruzd po prostu HIT. Niestety kitem jest to,że był dostępny przez jakiś czas w Biedronce a teraz słuch po nim zaginął. Obszukałam wszystkie szafy Bell w drogeriach jak i w Biedronce - ni ma a szkoda.
 Cena  6.99zł


Korektor na niedoskonałości

The concealer True Match  2 Vanilla/ L'oreal 

Bardzo lubię ma super krycie, nie jest jakiś ciężki bardziej mi przypadł do gustu niż kamuflaż z Catrice, który leży i wygląda. Idealnie zakrywa moje czerwone policzki. Minusem jest cena na promocji w Rossmanie kosztował 20zł .
Cena regularna 32,90zł.



Na dzisiaj to wszystko, zapraszam jutro na resztę ulubieńców.  A wy znałyście je wcześniej? Może macie o nich inne zdanie. Zapraszam do dyskusji :)

7 komentarzy:

  1. nowy Synergen to porażka, duszę się jak go używam, tak pyli!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz sporą rozbieżność po między kolorem Affinitone a Revlonu , oba pasują???
    Ja też używam obu i bardzo je lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze,że pasują :) Jednak wydaję mi się,że Revlon jest bardziej dopasowany. Może kiedyś się skuszę na jakiś test pół na pół.

      Usuń
  3. Super blog! :) I świetne podsumowanie roku.
    booble12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog ! Coś dla mnie . Miło się czyta ;) Świetne podsumowanie ;)

    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Potrzebuję takiego korektora pod oczy i dzięki za wskazówki. :* Obserwuję :**

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu