piątek, 10 stycznia 2014

Kolorowo z Sleek Circus

Witajcie!
Po przerwie powracam z makijażem. Kolorki są cieniami z paletki Sleek'a divine Circus w której zakochałam się od pierwszego użycia. Pewnie będzie to dziwne dla niektórych ale na razie wygrywa z paletką Au Naturel, która leży w kącie. Wybrałam je bo bardzo tęsknie za latem, na moje szczęście nie jest jeszcze tak zimno,więc jakoś wytrzymuję :) Zapraszam!

1.Najpierw nałożyłam bazę pod cienie.


2. Następnie na wewnętrzej części ruchomej powieki nakładam biały cień.
3. Natomiast na zewnętrznej cześci kładę różowy cień.


4. Ponad ruchomą powiekę rozcieram pomarańczowy cień.
5.Po środku dodaje żołty cień.


6. Dolną powiekę akcentuję niebieskim cieniem.
7. Tuszuję rzęsy i zaznaczam brwi.


Gotowe!

                                         Kosmetyki których użyłam:

- baza pod cienie Essence I <3 STAGE
- pomarańczoy, różowy, żółty i niebieski cień 
z paletka Sleek divine Circus
- Trio cieni Inglot 101r
Tusz do rzęs Lovely Pump.
- Tusz do rzęs Loreal False Lash Wings Waterproof 



Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :)


10 komentarzy:

  1. Ładne kolorki ma ta paletka! Takie żywe :D
    http://everything-nic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super makijaż bardzo żywy, ale lepiej by było ze zdjęciem całej twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci to wyszło. :) Piękne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makijaż śliczny i naprawdę wyszedł Ci bez żadnych skaz:) Sama nie jestem tak uzdolniona!:)
    Fajnie piszesz, więc obserwuję:) Możesz również kliknąć, jeśli masz chęci - będzie mi bardzo miło, ale oczywiście nie namawiam:)
    Buziaki i przy okazji zapraszam na świeżego posta :*
    www.patishome93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny makijaż i świetny blog :)

    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) nominowałam Cię do Libster Blog Award! Szczegóły na moim blogu http://kocia89.blogspot.com/ . Obserwuję i czytam :) pozdrawiam :)
    zachwycona jestem Twoimi makijażami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe cienie! ciekawy blog.
    zapraszam http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. amazing makeup<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu