wtorek, 7 stycznia 2014

Ulubieńcy 2013- kosmetyki do makijażu oczu i ust

Witajcie!

Dzisiaj podsumuje ulubieńców do makijażu oczu i ust. Jeśli nie widzieliście pierwszej części to zapraszam- link tu :)
***
Makijaż

Oczy

I Love Stage, Eyeshadow Base (Baza pod cienie)/ Essence

Zacznijmy od podstawy czyli baza pod cienie. Według mnie jest naprawdę super.  Cene ma baardzo dobrą , nawet sprawnie się ją aplikuję (chodź nie jest to do końca higieniczne) i cienie utrzymują się naprawdę długo. Jednak jak dla wielu osób ma minusy w postaci zbyt pomarańczowego odcienia i w opakowaniu z którego nie wyciągniemy całej ilości produktu. Ostatnio wcale nie widuję jej w sklepach, nie wiecie może czy została wycofana?
Cena regularna 10.99zł.




Paletka cieni

Makeup Ultra Matte Darks V2 (paleta cieni do powiek)/ Sleek

Moja pierwsza paletka Sleek'a,która okazała się być hitem.  Piękne maty (które kochałam tylko i wyłącznie przez pewien czas), które mają bardzo dobrą pigmentacje.  Kolory,takżę dopasowane do mnie, minus za to,że czasem się osypują. Szczególnie upodobałam sobie cienie pod nazwami Orbit, Ink i Villan.
Cena regularna 37,49zł Do kupienia tu :)



Pojedynczy cień

Single Eyeshadow (cień do powiek)/ Pierre Rene

Wow, wow,wow. Kupiłam go po szaleńczej cenie 3zł a zachwyca mnie każdego dnia.
Używam go prawie zawsze do dziennego makijażu na szybko. Jest metaliczny i ślicznie wygląda na oku. Niestety z biegiem czasu strał się napis i nie wiem jaki ma numer. Wydaję mi się,że jest to coś w stylu 207 Sweet Orange. Do kupienia tutaj :)
Cena regularna 6,49zł


AMC eye shadow (cień do powiek) 61/ Inglot

Mój niedawny nabytek. Jest to czarny cień z niebieskimi drobinkami. Wygląda nieziemisko, trzyma się świetnie i do tego nie osypuję się! Bardzo polecam. Już nie mówiąc,że kupiłam go na promocji za 11zł :)
Cena regularna 23zł.

Tusz do rzęs 


Curling Pump Up Mascara (Tusz do rzęs)/Lovely

Ulubieniec od dłuższego czasu. Po pierwszym użyciu było wielkie wow. Fajnie wydłuża,lekko pogrubia moje bardzo mizerne jasne rzęsy. Cena super jednak ostatnio coś jakoś dziwnie skleja mi rzęsy. Na razie mam tylko go, może poszukam czegoś innego. Ale klasyfikuję się tu ponieważ używałam go przez większość 2013 roku.
Cena regularna 8.99zł


Kosmetyk do brwi

Paletka dwóch cieni z marketu chińskiego

Paletka była w zestawie wraz z błyszczykiem, cieniami i kredką do oczu. Nie spodziewałam się po tym zestawie cudów nawet sama nie wiem czemu go kupiłam,resztę kosmetyków wywaliłam i zostawiłam tylko te cienie. Brązowy okazał się dobrze pasować do moich brwi. Ostatnio poszedł w odstawkę, jednak wróciłam do niego i myślę,że jest bardzo fajny.
Cena zestawu 5zł.


Kredka

SuperShock Gel Eyeliner Pencil (Żelowa kredka do powiek),Avon

Kredek z Avonu mam 3, jednak kolor tej jest obłędny.  Jest bardzo dobrze napigmentowana,na powiece trzyma się bardzo długo i w dodatku jest mięciutka. Makijaż z nią tu :)
Cena regularna 23zł.


Szminka

Szminka Extralasting Cappucino/ Avon

Nie za często maluję usta, zdarza mi się to raczej na wyjścia. Moim ulubieńcem jest kolor cappucino z Avonu. Matowa,trwała w nie za wyróżniającym się kolorze- dla mnie super.
Cena regularna 25zł.


Na dzisiaj to wszystko, już niedługo zapraszam na III część :)
A wy znałyście je wcześniej? Może macie o nich inne zdanie. 
Zapraszam do dyskusji :)


7 komentarzy:

  1. No to czekamy na 3 część :)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę kredę z Avon, ale u mnie szału nie robi - bardzo się rozmazuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tusz Lovely w moim odczuciu tez jest odkryciem roku :) Ostatnio zdradzam go z Collistarem, ale jak na cenę ponad 10 razy mniejszą to Lovely rządzi. Ciekawi mnie baza Essence, ja wielbię ArtDeco ale Essence jest chyba łatwiej dostępne i sporo tańsze, chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam zamiar kupić sobie tą bazę z Essence, teraz przekonałaś mnie do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory ale dla mnie zbyt odważne - nie wyszłabym tak na ulicę,

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolory ale dla mnie zbyt odważne - nie wyszłabym tak na ulicę,

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ta baza się nie sprawdza, wolę bazę z Hean. No ale tusz uwielbiam, nawet nie pamiętam już które mam opakowanie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu