poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Paczka z Let's Beauty

Witajcie!

Już od dawna przymierzałam się do zakupu kilku rzeczy, porównywałam ceny w wielu sklepach internetowych i zdecydowałam się na zakupy w sklepie Let's Beauty załapałam się na promocję i po wpisaniu kodu Get_Beauty dostałam -10% zniżki. Otrzymałam także darmową przesyłkę ze względu na duże zamówienie. Mimo,że korzystałam z darmowej przesyłki produkty dostałam  drugiego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. I nadszedł ten piękny dzień, odebrałam paczkę z poczty.



 Całą drogę do domu dzielnie nie otwierałam produktów by pokazać jak fajnie są zapakowane.  Natrafiłam także na lizaka i voucher o wartości 100zł do Answear.com. Kosmetyki i pędzle były zapakowane szczelnie w bąbelkową kopertę i ozdobione wstążkami.
Niewielkim kosztem można spowodować uśmiech na twarzy klienta.



Zaczęłam od otwierania Mary-Lou Manizer czyli słynnego rozświetlacza z theBalm. Zabawy miałam przy tym tyle ile dzieci rozpakowujące prezent na gwiazdkę :)


Potem pędzle, ciężko było mi się do nich zabrać, w końcu zaczęłam rozrywać opakowanie. Z takim zabezpieczeniem jestem pewna,że nikt ich wcześniej nie używał.


Kupiłam  komplet pędzli, długo zastanawiałam się czy nie zainwestować w inne marki,lecz wybrałam Hakuro dlatego,że dużo osób je poleca, są w przystępnej cenie i kilka pędzle kosztuję tyle ile jeden innej marki. Nie wykluczam zakupu innych firm bo przyznaję się bardzo kuszą mnie pędzle firmy Mac i Zoeva ale wszystko w swoim czasie.

Mały gość :)

Zawartość paczki 


the Balm Mary Lou Manizer rozświetlacz


Naczytałam się wiele o tym produkcie, czekam aż będę miała okazję jej użyć. Nie był niezbędny ale bardzo chciałam w końcu poznać na czym polega jej fenomen. Zawiodło mnie na wstępie opakowanie jest  tandetnie plastikowe :(  


the Balm Bahama Mama bronzer


Na ten produkt czekałam.  W końcu mam prawdziwy bronzer, ciężko było mi się zdecydować, który wybrać wiedziałam, drogeryjne mnie nie kusiły i tak padło na theBalm przy okazji zakupu Mary Lou.


Hakuro H85 pędzel do brwi


Pędzelków do brwi i kresek nigdy za wiele :)


Hakuro H21 pędzel do różu i bronzera


"Macałam" u mojej drogiej Agnikowej, nasłuchałam się opinii u Red Lipstick Monster a  ostatnio widziałam go w filmie u Katosu- mojej guru i właśnie to umocniło mnie w przekonaniu,że muszę go mieć. Pierwsze wrażenie? Nieziemsko miękki.
'

Hakuro H70 pędzel do cieni

Chętnie pozbędę się pędzelków z Essence bo czasem nie miłosiernie drapią w powiekę. Z tego co zauważyłam czubek ma bardziej płaski niż wspomniane wcześniej "Essenciaki".



Hakuro H77 pędzel do rozcierania cieni

Mój trzeci w kolekcji do blendowania. Ma fajny kształt, spiczastą końcówkę czuję,że będzie bardzo fajny.


Hakuro H55 pędzel do pudru

Na pierwszy rzut oka rozczarowanie liczyłam na super miękkie włosie a bardziej milusie ma H21. Jest duuuuży, zajmuję mi cały policzek :) Mam nadzieję,że spełni swoje zadanie i dobrze mi się go będzie używało. Był najdroższy, więc mam wobec niego największe oczekiwania.


I jeszcze jedno zdjęcie całe kolekcji :)




To koniec moich nowości, teraz będę się nimi cieszyć i testować moje skarby. Miałyście już z nimi doczynienia? Macie wyrobione opinie na ich temat? Chętnie poczytam i dowiem się co o nich sądzicie.

Ps Post nie był sponsorowany :) Jeśli chcecie mieć zniżkę -10% na produkty Let's beauty wpiszcie hasło GET_BEAUTY i gotowe :) 








7 komentarzy:

  1. Mam pędzel H77 - jest rewelacyjny! Nie wyobrażam sobie blendowania bez niego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pędzle hakuro, ale ostatnio zamówiłam real techniques i ciekawa jestem jak się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Real Techniques też się długo zastanawiałam ale z tego co się naczytałam te pędzlę są raczej duże a ja mam małe powieki i twarz, więc myślę,że nie będą tak precyzyjnie się sprawować u mnie :(

      Usuń
  3. Mam pędzle Hakuro i sprawują się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zakupy! a produkty The Balm od zawsze mnie kusiły, ale ta cena..;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze pedzli :) na prawde swietnie zapakowane wszystko bylo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super :-) wszystko stąd bym chciała ;-) muszę zajrzeć do tego sklepu

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu