niedziela, 24 sierpnia 2014

Przywołując ostatnie promienie słoneczne :)

Witajcie!

Będąc poza domem wrzucam szybki jeszcze w wakacyjnym stylu makijaż by wyłapać ostatnie promienie słoneczne. Dziś post krótki i inny niż moje wcześniejsze :)

O to makijaż.



Zaczęłam od korektora Loreal True Matczh 02 Vanilla jako bazę potem jasny cień z paletki Lovely Nude Make up Kit wklepałam na bazę. Następnie cienie z paletki Avon.Na ruchomą powiekę nałożyłam piękny morski kolor a do roztarcia użyłam fajnego jasno brązowego cienia z niewielkimi drobinkami, na dolnej powiece wyblakły żółty, trochę miałam z nim problem bo nie jest za mocno napigmentowany użyłam pod niego białej kredki z Essence, która posłużyła mi też  na linie wodną. W kąciku wewnętrznym dołożyłam troszkę rozświetlacza Mary Lou theBalm.  MaxFactora 2000 calorie na rzęsy i na koniec Aquabrow z MUF na brwi.




Szybko i na temat. Na dziś to już wszystko zapraszam do komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu