wtorek, 9 września 2014

Kolorowa kreska

Witajcie!

Dzisiejszy makijaż jest lekką inspiracją kolorowej kreski Katosu, moja wersja jest spokojniejsza no i mniej wyrazista bo nie mam takich pięknych rzęs jak ona:)Oto efekt :)


1. Na oczko nałożyłam bazę czyli standardowo korektor.



2. Nad ruchomą powieką dodałam brązowy cień.


3. Nałożyłam białą kredkę jako bazę pod cienie.


4. Dodałam po kolei zółty, pomarańczowy i różowy cień na białą kreskę.



5. Na dolną powiekę nałożyłam jasny różowy cień i troszkę żółtego.


6. Wytuszowałam rzęsy i pomalowałam brwi.


Kosmetyki i pędzle, których użyłam do zrobienia makijażu.

Pędzelki:- Mac 217- Hakuro h77- ścięta końcówkę z Catrice- płaski z SenseBodyKosmetyki:korektor Loreal True Match 02 Vanilla- biała kredka Essence 04 white- brązowy cień Inglot 329-  pomarańczowy, ciemny różowy, żółty, jasno różowy, cień z paletki Sleek Ultra Matte V1- cień w kremie (użyty do brwi) Maybelline Color Tattoo 24h 40-Permanent Taupe




Gotowe! Lubię takie proste makijaże na co dzień, ale nie odpuszczę wersji bardziej glamour z  dodatkową czarną kreską i doczepianymi rzęsami, na pewno kiedyś go wykonam :)



5 komentarzy:

  1. Kreska ok ale rzesy koniecznie trzeba wytuszowac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda :) tylko rzęsy troszkę posklejane :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak dziewczyny mówią, kreska świetna :) Ja bym tylko inaczej zrobiła dolną powiekę, bo te kolory mogą dawać efekt chorego oka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu