wtorek, 23 września 2014

Jesienny makijaż z paletką Sleek Ultra Mattes V2

Witajcie!

Zapraszam was dzisiaj na makijaż z okazji pierwszego dnia jesieni. Połączenie zieleni i brązów bardzo mi się spodobało i na pewno ten zestaw kolorystyczny wystąpi w moim codziennym makijażu częściej niż dotychczas.



1.Na powiekę nałożyłam bazę, w tym wypadku kamuflaż z Catrice (chyba więcej go nie użyje, jest za bardzo żółty).


2. Na ruchomą powiekę wklepałam zielony cień.


3. Nad górną powieką rozblendowałam brązowy cień z beżowym.



4. Dorobiłam kreskę a dolną powiekę zaznaczyłam mieszanką brązu z burgundem.


5. Dodałam błysku na dolnej powiece złotym cieniem, wytuszowałam rzęsy i zaznaczyłam brwi. 


 Kosmetyki użyte w makijażu:

- cienie z paletki Sleek Ultra Matte V2- brązowy, zielony, beżowy, burgund
030 We Are The Champagnes
cień w kremie (użyty do brwi) Maybelline Color Tattoo 24h 40-Permanent Taupe
-- tusz do rzęs MaxFactor 2000 calories


Pędzle użyte w makijażu:

 Hakuro h70
Hakuro h77
Hakuro h79
Hakuro h76
- Avon do kresek
- Maybelline (dołączony do eylinera)
-Hakuro h58




Mam nadzieję ,że spodobał wam się ten makijaż. Czekam na opinie i cenne rady w komentarzach :) 

Ps. Wybaczcie mi wygląd moich rzęs. Nie dość,że są krótkie to nowy aparat skupia się na tle i ich wyraźnie nie widać. Czas zainwestować w sztuczne rzęsy :)

9 komentarzy:

  1. Kochana masz świetny zestaw pędzli :) Ładny makijaż :)
    Też mam w planach zainwestować w sztuczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wycieniowane oko. ;) Ja się zbytnio na makijażu nie znam. xd

    Może obserwacja za obserwację? Odpowiedz u mnie. ^^
    http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) Bardzo mi się spodobał choć na ogół nie lubię zieleni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż, bardzo lubię takie połączenie brązu z ciemną zielenią. Poza tym od dłuższego czasu kusi mnie ta paletka Darks, ale z drugiej strony rozsądek krzyczy że mam już tyle cieni ;)

    Zadowolona jesteś z hakuro 77? Bo w moim włosie się okropnie kruszy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest rewelacyjna! Mój ulubieniec 2013 roku. Nie pożałujesz na pewno :) No z Hakuro się lubimy nawet bardzo no ale nie zaprzecze,że zdarza mu się gubić włoski :(

      Usuń
  5. bardzo ładnie rozblendowane cienie, cięzko mi uzyskać taki efekt a używałam 2 pędzli z hakuro
    Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:* ps.sprawdzam listę obserwujących ;)

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się!
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna zieleń ;) muszę sobie sprawić cien w takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu