piątek, 19 września 2014

Mary-Lou Manizer z theBalm must have czy zbędny gadżet?

Witajcie!

Zapewne 99% osób interesujących się kosmetykami czy makijażem zna ten produkt. Dzisiaj napiszę o Mary-Lou Manizer firmy theBalm. W internecie pełno jest pozytywnych opinii , dziewczyny wręcz nie mogą przestać zachwycać się tym produktem. Ja rozświetlacz kupiłam miesiąc temu a pokazywałam go w poście Paczka z Let's beauty. Napisałam tam krótkie zdanie o moim pierwszym odczuciu. Czy moja opinia się zmieniła, doczytacie niżej :)



OPAKOWANIE

 Tak jak wspomniałam w wcześniejszym poście opakowanie nie powaliło mnie jakością wykonania. Liczyłam na solidne wykończenie a dostałam plastikowe coś, co przy upadku z naprawdę małej wysokości nie uratowało rozświetlacza od pęknięcia,na całe szczęście niewielkiego. O moim zawodzie nad opakowaniami theBalm pisałam przy okazji W(y)padku Bahama mamy. Na plus oceniam fajny design w stylu Pin up i lusterko. Jego pojemność to 8,5g, więc na pewno starczy na długi czas.


Po lewej zdjęcie bez flesza, po prawej zdjęcia z fleszem

APLIKACJA

 Znowu przez tak pochlebne opinie w internecie miałam duże wymagania. Aplikacja okazała się nie do końca przyjemna. Chociaż produkt posiada fajną kremowa formułę , ciężko mi uzyskać satysfakcjonujący efekt i gdy na swatach wygląda na bardzo na pigmentowany wydaję mi się,że w zetknięciu z pędzlem i skórą traci ten swój "blask".


 Wygląda przyzwoicie ale oczekiwałam od niego czegoś więcej, wiecie takiego WOW. Używając go jako cień bardzo się zaskoczyłam bo na powiece wygląda przepięknie, o wiele ładniej niż na twarzy.


Dzienniaczek z użyciem Mary Lou jako cienia :)


TRWAŁOŚĆ

Następna moja uwaga, nie wiem o co chodzi ale u mnie utrzymuję się naprawdę krótko max. 3-4h. Z twarzy znika a na oku bardzo się ściera. Jestem tym faktem baaaardzo zawiedziona. Testowałam go w różnych sytuacjach raz na podkład, raz na puder- efekt ten sam.

Po lewej twarz bez makijażu po prawej pełny makijaż

Moja opinia 

Duże oczekiwania względem tego produktu sprawiły,że nie do końca jestem nim zachwycona Tak jak pisałam wyżej ślicznie wygląda na powiece, więc na pewno będę go używać.  Szczerze nie jest źle go mieć w swojej kosmetyczce ale następnego opakowania nie kupię. Wcześniej używając cienia z Catrice uzyskiwałam zadowalający efekt, jednak cena tego produktu była 4 krotnie mniejsza. Traktuję ten rozświetlacz jako gadżet a nie kosmetyczny must have.



Plusy:
- dość przyjemny efekt na twarzy
- śliczny efekt na oczach :)
- wygląd opakowania
- ilość kosmetyku

Minusy:

- cena
- długość utrzymywania się 
- jakość opakowania
- ciężka aplikacja




Tego posta pisałam chyba przez tydzień. Powód? Chciałam dać temu produktowi szansę niestety opinii nie zmieniłam.

Aż się boję bo jestem jedną z nielicznych dziewczyn, którym nie przypadła do gustu Mary Lou Manizer. A czy wy już miałyście okazję wypróbować ten rozświetlacz? Może znajdzie się  ktoś kto podziela moją opinię? :)

8 komentarzy:

  1. jakos nie lubię rozświetlaczy :) chociaż efekt na powiecie pewnie by mi się spodobał bo lubię lśniące cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taką opinię. Dotychczas czytałam same pochlebne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam odsypkę dla spróbowania i jest idealny dla mnie, więc planuję zakup pełnowymiarowego :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego się boisz? :D Dobrze, ze nie rozpływasz się nad nim tylko dlatego, że jest modny :) Ja już gdzieś kiedyś czytałam negatywną opinię, więc nie jesteś sama ;). Mam bardzo podobny cień z Inglota, który przepięknie rozświetla oczy, muszę wypróbować go w roli rozświetlacza na twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze,że nie jestem sama bo szukałam i nie mogłam znaleźć negatywnych recenzji :) Wydaję mi się,że chyba bardziej opłacalne jest kupienie idealnego cienia i używanie go właśnie jako rozświetlacza, nawet cień z Mac'a wyjdzie taniej :D

      Usuń
  5. muszę kupić i wypróbować - wygląda zachęcająco ; )

    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. do jakiego hotelu lecisz do Turcji? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na powiece super wygląda :) Faktycznie lepiej wygląda niż na twarzy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu