czwartek, 25 września 2014

Poranek pełen niespodzianek :)

Witajcie

Nie minęła godzina odkąd wstałam a humor mam tak niesamowicie dobry. Obudzona przez pana listonosza dostałam paczkę z Allegro z moimi łupami i niespodzianką dla was :) Pobudka okazała się bardzo miła i jestem zadowolona z produktów, które kupiłam. 


Moje nowości zakupowe

Jakie było moje zdziwienie, gdyż siadając do porannego czytania ulubionych blogów na jednym z nich znalazłam wyniki konkursu a tam mój nick w gronie wygranych (link do wyników http://www.1001pasji.com/2014/09/ogoszenia-wyniki-zapowiedzi.html ) Cieszyłam się jak opętana, bo jest to moja pierwsza wygrana na blogspocie :)


Część tych kosmetyków wygrałam


 Bardzo serdecznie zapraszam  http://www.1001pasji.com/ , znajdziecie tutaj niemalże milion recenzji od kogoś, kto wymaga czegoś więcej od kosmetyków niż zwykli śmiertelnicy :P Tym uwiodła mnie najbardziej, do tego olbrzymie doświadczenie bo na blogspocie jest już prawie 5 lat! Jest się czego o od kogo uczyć :)


Ps Podzielę się z wami pozytywną energię i już niedługo na moim blogu, także pojawi się rozdanie skromne bo skromne ale do wygrania będzie jeden z moich hitów widoczny na pierwszym zdjęciu :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. Też bym się cieszyła taką nagrodą.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje ;) mam nadzieję, że paczkę pokażesz jak tylko dotrze do Ciebie/?:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś rzadko biorę udział w konkursach, ale może kiedyś uda mi się coś wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej ;) też bym skakała z radości :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżbym widziała tutaj Hakuro H14? Akurat dzisiaj o nim pisałam :)
    Gratuluję wygranej u Asi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super :) gratulacje :)
    mi ostatnio szczęście nie sprzyja :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome picture and awesome blog! Followed <3:)!!!!
    Xoxo Melle
    http://melle-loves-fashion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu