poniedziałek, 8 września 2014

Złoty dzienniak z fioletowym akcentem

Witajcie!

Dzisiaj pokaże wam szybki dzienny makijaż. Wpadłam na niego gdy segregowałam moje paletki Sleeka i wpadła mi w rękę moja już mało przeze mnie używana paletka Ultra matts Vol2.

1.Oko bez makijażu

2. Najpierw nałożyłam bazę pod cienie czyli mój korektor.

 3.Potem złoty cień wklepuje w ruchomą powiękę i troszkę nad nią.

 4. Dolną powiekę zaznaczam fioletowym cienie a do cienia na górnej powiece dorzucam w zewnętrznym kąciku brązowy cień.

 5. Tuszuję rzęsy i podkreślam brwi.



  Kosmetyki i pędzle, których użyłam do zrobienia makijażu.

Pędzle:
- Hakuro h78
- Hakuro h76
- Hakuro h58

Kosmetyki:
-
korektor Loreal True Match 02 Vanilla
- Cień Catrice Liquid Metal 030 We Are Champagnes
- brązowy cień z paletki Sleek Ultra Matte Darks V2
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calories dramatic look Black
- cień w kremie (użyty do brwi) Maybelline Color Tattoo 24h 40-Permanent Taupe


3 komentarze:

  1. Minimalistyczny, ale ciekawy:? Ja jednak lubie boom w makijażu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale myślę, że gdybyś go bardziej rozblendowała powiększyłby Ci oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny, ale myślę, że gdybyś go bardziej rozblendowała powiększyłby Ci oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu