czwartek, 4 lutego 2016

Miłe zbliżenie z Cocoa Blend (Zoeva)

Witajcie!

Chwila wolnego spowodowała chęć powrotu na bloga. Dzisiaj na rozgrzewkę po przerwie coś szalonego dla mnie czyli dzienniak z użyciem cudownej paletki Zoeva Cocoa Blend.



1. Na powiekę nałożyłam korektor by ujednolicić kolor powieki



2. Następnie rozblendowałam go gąbeczką Beauty Blender.



3. Na cała powiekę położyłam jasny cień o nazwie Bitter Start


4. W prawym rogu nałożyłam cień o nazwie Substitute for love.


5. Dodałam ciemnego Beans are white.


6. Na lewy róg dolnej powieki położyłam Warm Notes.


7. W prawy róg wklepałam cień Infussion.


8. Rozpierzonym pędzlem roztarłam dolne granice.


9. W kąciku nałożyłam cień Pure Granache.


10. Zaznaczyłam brwi, wytuszowałam rzęsy
 i gotowe :)



Kosmetyki użyte w makijażu:

- paletka Zoeva Cocoa Blend
- tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
- korektor Loreal 2 Vanilia
- cień do brwi Golden Rose 102




Pędzle użyte w makijażu:

- Zoeva 231
- Zoeva 221
- Zoeva 227
- Hakuro H76
- Hakuro H70
-Hakuro H78
- Gąbeczka Beauty Blender



Niestety ciągle walczę z krótkimi rzęsami, w ostatnim czasie zużyłam rzęsy Ardell Demi Wispies i czekam na dostawę nowych. W skrócie paletka ma bardzo ładne cienie, niestety najgorzej pracowało mi się z cieniem o nazwie Beans Are Whtite, który po roztarciu zrobił się brzydko szary.

Dzięki za uwagę i do następnego razu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu