wtorek, 1 marca 2016

Paletka Freedom

Witajcie!

Wczoraj będąc na zakupach zaszłam do Pepco i tam buszując między półkami znalazłam kilka kosmetyków marki Freedom Makeup. Od razu sięgnęłam ręką po paletki cieni i ujrzałam na nich cudowną cenę 10 zł za sztukę (przecenioną z 20 zł). Wcześniej nie miałam do czynienia z produktami tej marki czy też porównywalnej do niej Makeup Revolution, więc pomyślałam, że chętnie je wypróbuje. W sklepie do wyboru były 2 paletki jedna z rożnymi kolorowymi cieniami i druga typowa nude. Wybrałam tę druga czyli Freedom Makeup Pro Paleta 12 cieni AUDACIOUS 3.




 Paletką trochę się już pobawiłam i pomacałam. Zrobiłam tez kilka makijaży. Na pierwszy rzut oka widać piękne kolory i cienie o różnym wykończeniu matowym, perłowym i satynowym.





Kolory są typowo nudziakowe, niektóre w różowych tonach. Niestety podczas użycia bardzo się sypia w szczególności perłowe, jeden można niestety nazwać nawet brokatowym. Mimo to do gustu bardzo przypadł mi piękny złoto-pomarańczowy kolor, który daje efekt prawie jak folie z Stilla/ Makeup Revolution. Matowe cienie tez dawały radę. 





Podsumowując jak na razie jestem zadowolona z zakupu w szczególności za taką cenę.  Paletka przyda mi się do codziennych delikatnych makijaży.

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Szukaj na tym blogu